Olaf | Bewindvoerder
In 2010 heb ik Auxilium opgericht. Daarvoor heb ik gewerkt in de commerciële sector. Mijn hobby’s zijn hardlopen en voetballen. Verder ben ik ook bestuurslid bij een overkoepelende overlegorgaan tussen brancheverenigingen en ketenpartners.
Het beroep van bewindvoerder voer ik al een aantal jaar met plezier uit. Mijn grootste uitdaging is om ervoor te zorgen dat onze cliënten zich gehoord voelen en behandeld worden als mens. Als het dan ook nog lukt om voor de cliënten financiële rust te zorgen dan is dat waar ik mijn energie uit haal om mij in te blijven zetten voor onze cliënten.
